مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-12سياسي

ممنوعیت نصب پوستر تبلیغاتی بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی 


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از ممنوعیت نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها بر روی علائم و تابلوهای سطح شهر خبر داد.

  - سرهنگ فرخ جمالی در تشریح این خبر گفت: با آغاز فعالیت تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوی، متأسفانه پوستر تعدادی از این کاندیداها در سطح معابر شهری بر روی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی نصب شده که برابر قانون تخلف محسوب می شود.

وی افزود: این اقدام تبلیغاتی برخی از کاندیداها موجب بروز تصادف و سردرگمی رانندگان در انتخاب مسیر خواهد شد بنابراین از کاندیداها و طرفداران آنها می خواهیم ضمن رعایت قانون از نصب پوسترهای تبلیغاتی و داربست و بنر، بر روی تابلوها و یا علائم رانندگی جداً خودداری کنند چراکه در صورت مشاهده این گونه موارد، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

جمالی در ادامه با اشاره به افزایش وقوع تصادفات موتورسیکلت طی دو هفته گذشته در سطح شهر همدان افزود: متأسفانه طی این مدت شاهد افزایش تعداد آمار جرحی و فوتی موتورسیکلت سواران در سطح شهر همدان بوده ایم که حدود 60 درصد از آمار تصادفات را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس راهور شهرستان همدان بیان کرد: اغلب این راکبان موتورسیکلت فاقد گواهینامه و بیمه نامه بوده و در تصادفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت نصب پوستر تبلیغاتی بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی 

ممنوعیت نصب پوستر تبلیغاتی بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی